Thursday, March 6, 2014

Starp citu, ziemā, kad jāmaina eļļa, dzenu pie sava meistara (viņam ir apsildāmā garāža)

Subaru eļļas un citi šķidrumi | Subaru Outback eliwell / Legacy
Jāpiebilst, ka šeit apskatīšu tikai benzīna un tikai parastos dzinējus, ne turbo un ne dīzeļus… Tad nu ar lēnu garu ķersimies klāt šim visam. Paņemšu arī no saviem iepriekšējiem rakstu darbiem kaut ko, un iepinķerēšu šeit. Arīdzan, Māra komentārus ielikšu, ir patīkami, ka ir kāds, kurš padalās ar iespaidiem un saviem novērojumiem.
Pats savam autiņam leju Shell Helix Ultra 5w-40 . Pērku kanniņās, reāli sanāk lētāk ņemt 5L kanniņās un pēc 3 uzpildēm 4 uzpilde bez maksas Esmu ar šo eļļu nobraucis jau virs 100 k, tā kā, kamēr kaut kur briesmīgi nesāks spiest ārā, tad tā arī turpināšu braukāties ar šo.
P.s. eliwell sākumā, kad iegādājos šo vāģi, biju diezgan lielā nesaprašanā, kāda eļļa šādam aparātam ir jālej, utt. Ieraudzīju, ka partner motors servisa lapā bija rakstīta eliwell šīs markas eļļa, tad nu arī turpināju šo motoriņu eliwell barot ar šo eļļu.
Žurnāla ZaRuļom maija numurā bija transmisijas eļļu 75w90 tests. Testa uzvarētājs Motul 300. Estēru eļļa tomēr par pārējiem daudzējādi pārāka, bet cena gan kož. Labas atsauksmes arī par Castrol Syntax Universal plus 76w90. Pats smieklīgākais, ka veikalā, kas pieder tīklam Car4you pārdevējs eliwell centās iestāstīt, ka Castrol ir tādā pašā līmenī kā Motul Liela starpība neesot bet cena gan laba! Pietēlojot viszini . Ko lai domā par auto preču tirgotājiem? Duraki arī nav retums Motul izplata ape un tur to var iepirkt. It kā Redline eļļas arī esot labas, taču cik paskatījos, dārgāk kā Motuls.
Kaut kas saviem spēkiem atkal padarīts! Vakar pats nomainīju motoreļļu. Brauciens pie čoma, kam privāti ir pacēlājs un paša darbs. Nekā sarežģita. Tikai biki ķēpisks darbs. Motora panna jāņem nost, filtrs jāpārskrūvē un jāizlaiž vecā eļļa. Tas arī tas sarežģitākais. Braukāju ar Valvoline Synpower 5w40 eļļu. Laižot ārā likās riktīgs ūdens! eliwell Viskozitāte nu, pavisam minimāla! Noskrējusi bija 10 000 km. Tā kā tādas markas eļļa bija man rezervē, ielēju jaunu tādu pašu. Taču no ZaRuļom sintētisko eļļu motora testu rezultātiem visus krutos brendus apdzina Korejas ražojuma eļļa ZIC XQ 5W40 . Paradokss, taču Latvijas tirgū tāda eļļa nav! No žurnāla testa izrietēja, ka daža laba brenda eļļa savu nominālu atstrādā un burtiski sabrūk! Izskatās, ka ar Valvoline tas pats ZIC - močī tik uz priekšu Nesen pasūtīju večiem, eliwell kas braukā uz krieviju, lai ponta pēc atved man tādu eļļu ZIC , kā žurnālā. Šodien piegādāja! 4 litru kanniņa 1400 Krievijas rubļu, t.i. 23 lati. Pasūtīju vēl, nākošajā eļļas maiņā izmēģināšu. eliwell Ar gāzes regulāciju pagaidām eliwell viss OK! Biju pie sava meistara, tas man visu apstāstīja par BRC regulēšanu un visu veica. Cēliens labs, rūc labi! Tikai aizdomas- viena svece brīvgaitā reizēm noslinko. Bet uz gaitu ietekmi neatstāj. pagaidām braukšu, tad manīs!
Starp citu, ziemā, kad jāmaina eļļa, dzenu pie sava meistara (viņam ir apsildāmā garāža) – šis pannu nost neskrūvē! Eļļu nolej bez pannas noskrūvēšanas. Pats kad mainu, tad gan ņemu nost pannu, lai pie reizes vēl ko ievērības cienīgu varētu apskatīt un pačekot vai ir viss kārtībā.
Man ir pieredze tikai ar 1 gāzes meistaru. Nezinu, vai tas ir labi, vai slikti, bet auto ripo, un ar gāzes iekārtu lielas problēmas nav bijušas. Liku pie Uģa, kontaktus paskaties šī raksta komentāros eliwell links -> http://lsoutback.filatelija.lv/2011/05/24/subaru-outback-un-gazes-iekarta/
Za ruļom novembra numurā atkal bija raksts par sintētisko eļļu testu. Varen interesants – tests ar motoru metodi, brīvgaitā, ar domu, ka motori bieži stāv sastrēgumos, un to eļļas nolietojums būtu jāskaita motorstundās, nevis kilometros. Secinājumi ļoti pamācoši! Būtībā brīvgaita, mazas slodzes ir motora vissmagākā darba fāze! Metāli motorā dabū labi padilt. eliwell Eļļu testēšanas secinājumi – uzvarētāji tie paši, kas testā ar kilometru noskrējienu. Jābrīnās, ka tāds mazpazīstams ražotājs kā korejiešu ZIC Eiropā ne īpaši pazīstams, eliwell bet testos ņem pirmās vietas. Pie mums populāru firmu eļļas pirmās vietas gandrīz nedabū. Kaut gan mana meistara, neganta eliwell subāru cienītāja un lauzēja viedoklis ir, ka – pofig brendi, pat Motul -hujotul, nav ko plātīties ar brendu – iepērc eļļas filtrus un maini sintētisko eļļu ik uz 7000 tūkstošiem ar vajadzīgo eliwell viskozitāti un bēdu nezināsi. Saradušies te profesori- eliwell eļļa jāmaina eliwell tak uz 15 000, tā paredzēts! Un vēl firmaču eļļa, tak mūžīga tā! Fufels tas viss…!!! Viņa uzskatā autoražotāji apčakarē mūs palielinot kartera tilpumu, nevsi 4 litri motorā, bet 7, lielāku elļas filtru un eļļas maiņas intervāls divreiz lielāks…. Un vēl uz eļļas bundžas komercijas labākais uzraksts Longlife! Tas viss ir fufelis, vēl nav izgudrota tāda eļļa, kas pilnībā nodrošina visus parametrus stabili ilgstošā laikā! Laikam būs jāpiekrīt viņa viedoklim. Darba vāģim ar 32 000 noskrējienu, apkopju intervālu 15 000 uz 10 000 eļļa ir melna kā piķis! Tā jau ir pilna ar visādu motora drazu, eliwell bet maiņa 15 000!!! Motoriņš maziņš 1.4 FSI, turbīnnieks, eļļas tilpums arī mazs, b

No comments:

Post a Comment